אנחנו, בג’ולות מכבדים את הפרטיות שלך ולכן יצרנו את מדיניות הפרטיות הזו.

מי אנחנו?

ג’ולות מתנות לילדים בע”מ הוא הגורם המפעיל את השירות לו נכתבה מדיניות פרטיות זו. לצרכי מתן השירות אנחנו אוספים מידע על אודותיך, כפי שמפורט במדיניות הפרטיות שלנו. המידע שייאסף על אודותיך ישמר אצלנו, ולא יועבר לאחרים.

האם אתה חייב לספק לנו מידעבכל פניה לנושא מידע יש חובה לציין לו האם יש לו חובה לספק את המידע על פי חוק או שאספקת המידע תלויה ברצונו הטוב והסכמתו. במקרה זה, אין חובה לספק מידע על פי חוק, אך ללא המידע לא יהיה ניתן לקבל את השירותים.

מה המידע האישי שאנחנו שומרים על אודותיך?

מידע אישי הוא מידע המתייחס אלייך. זה יכול להיות מידע שמזהה אותך אישית, או רק מידע שעשוי לזהות אותך. המידע שאנחנו שומרים על אודותיך הוא שמך המלא, כתובת הדואר האלקטרוני שלך, מספר הטלפון שלך, כתובת הIP שלך ואנחנו עשויים לאסוף עוד מידע מזהה על אודותיך במקרה שבו תצור איתנו קשר ונצטרך לשמור את המידע הזה לצרכי השירות.

מה המידע שאינו מזהה אישית שאנחנו שומרים על אודותיך?

מידע שאינו מזהה אישית הוא לא מידע אישי, אבל ביחד עם עוד פרטי מידע הוא יכול להצביע על משהו. לדוגמא, רשימת העמודים הנצפים באתר מסוים יכולה ללמד איזו קבוצת ספורט אתה אוהד. לכן, חשוב שנציין כי המידע הלא מזהה שנאסף על אודותיך הוא השימוש שלך בשירות, כגון העמודים שצפית בהם.

כיצד אנחנו אוספים על אודותיך מידע?

השאלה כיצד אוספים על אודותיך מידע היא חשובה, כיוון שלעיתים נאסף מידע ממספר מקורות שונים. דרכי האיסוף יכולים, לעיתים, לכלול הן מידע שאתה תספק ישירות למי שאוגר על אודותיך מידע והן מידע שיתקבל ממקורות אחרים. במקרה זה, אנחנו אוספים את המידע שאתה מספק לנו בזמן השימוש בשירות שלנו בלבד.

כיצד אנחנו משתמשים במידע שנאסוף?

גם אם אוספים על אודותיך מעט מאוד מידע, אך משתפים אותו עם כולם, יש בכך כדי להשפיע על השימוש של בעל המאגר במידע. במקרה שלנו, אנחנו משתמשים במידע שאספנו לצורך מתן השירות, אנחנו משתמשים במידע לצרכי פרסום, בין אם בתוך השירות ובין אם מחוצה לו, אנחנו משתמשים במידע לדיוור ישיר ושליחת פרסומות.

למי יש גישה למידע על אודותיך?

ככל שיש לפחות אנשים גישה למידע על אודותיך כך יש פחות סיכוי לשימוש לרעה. אנחנו מספקים גישה למידע לעובדים שלנו, שנמצאים תחת חובת סודיות מלאה.

האם לצדדים שלישיים יש גישה למידע?

צדדים שלישיים יכולים להשתמש במידע ולהעביר אותו לאחרים, וצריך לבדוק גם את מדיניות הפרטיות שלהם. אם אין צדדים שלישיים שמקבלים מידע, פשוט כתוב “אין צדדים שלישיים שמקבלים מידע”. אם יש, פרט מיהם ואיך הם מקבלים. משהו כמו הטקסט הבא: אנחנו מאפשרים למספר צדדים שלישיים להשתמש במידע, לרבות שירות Google Analytics שמספק שירותי סטטיסטיקה לאתר, שירות Intercom.io שמספק תמיכה טכנית, שירות MailChimp ששולח דואר אלקטרוני עבורנו, המאגר הביומטרי, שמקבל מאיתנו את המידע שלך, והשב”כ, שעוקב אחרייך תמיד.

אין צדדים שלישיים שמקבלים מידע.

כיצד אנחנו יכולים לצור איתך קשר?

אנשים מרגישים מאוד לא בנח לספק מידע פרטי כאשר הם לא יודעים מה יקרה עם המידע שלהם. שירות שמכבד את הפרטיות שלך לא ישלח לך דואר זבל ולא יפיץ אותך בפרסומות.

.

כיצד אנחנו מדווחים על אירועי אבטחה?

נכון להיום ועל פי חוק, לא כל מאגרי המידע חייבים לדווח על כל אירועי האבטחה, וחבל שכך. כאשר לארגון מסוים איכפת ממך ומהמידע על אודותיך הוא ידווח על כל חשש לשימוש לרעה. במקרה שלנו, למרות שהחוק לא מחייב אותנו, אנחנו נדווח לך בכל מקרה בו אנחנו מאמינים שנפגעה שלמות המידע שלך.

מיהו קצין הפרטיות שלנו, וכיצד תוכל לצור עמו קשר?

אנו מכבדים את הפרטיות שלך ואת החוק, לכן יש לנו בארגון קצין פרטיות, אתי ארבץ. תוכל לצור קשר באמצעות דואר אלקטרוני בכתב.
[email protected]

האם אנחנו משתמשים בעוגיות?

 

עוגייה היא קובץ ממוחשב שנשתל במחשב או במכשיר הקצה שלך ומאפשרת לזהות אותך כאשר אתה גולש באתרים שונים. במהלך השירותהשירות משתמש בעוגיות כדי לאפשר לך להתחבר.

 

תקנון החזרים כספיים:

ביטולים
ביטול קנייה ע”י לקוח לפני החיוב כרטיס אשראי :
במידה שלקוח מעוניין לבטל את הזמנתו לפני שכרטיס האשראי שלו חויב, יוכל לעשות זאת באמצעות הודעת ביטול בטלפון לג’ולות תוך 1 יום עסקים מיום הזמנת המוצר. בהתאם לחוק הגנת הצרכן.

ביטול לאחר ביצוע ההזמנה
במידה שלקוח מעוניין לבטל את הזמנתו לאחר בצוע ההזמנה, יוכל לעשות זאת באמצעות יצירת קשר טלפוני עם ג’ולות, תוך 1 יום עסקים (יום עבודה) מיום הזמנת המוצר. במקרה זה, רק לאחר תאום מראש עם ג’ולות הלקוח יוכל להחזיר את המוצר בכוחות עצמו לאחת מנק’ האיסוף, ללא חיוב בדמי הובלה, או לבקש כי המוצר ייאסף מביתו ע”י חברת השליחים תמורת תשלום נוסף של דמי משלוח.
במקרה זה של ביטול עסקה כדין (עד 14 יום מיום ההזמנה ) ג’ולות תשיב לצרכן את התמורה ששילם בניכוי דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ לפי הנמוך באמצעות חברת האשראי. בהתאם לחוק הגנת הצרכן. במידה שלבקשת הלקוח ההחזרה נעשתה באמצעות שליח מטעם ג’ולות, יחויב הלקוח בעלות המשלוח חזרה. אין אפשרות להחזיר מוצרים שלא תקינים ובאריזתם המקורית ובשלמותם !!!

ביטול הזמנה ע”י ג’ולות לפני משלוח המוצר:
במידה ולקוח לא סגר את הזמנתו, לרבות עקב אי הזנת שם ומספר אמצעי התשלום (כרטיס אשראי) באמצעותו יתבצע התשלום, בתוך 14 יום ממועד ביצוע ההזמנה, תהא רשאית ג’ולות לבטל את ההזמנה, לפי שיקול דעתה הבלעדי .
במידה ולא קיים במלאי המוצר מסיבה כלשהיא , תבוטל ההזמנה ויזוכה הלקוח במלוא החיוב. כמובן, שג’ולות תיידע את הלקוח על החוסר במלאי ותציע לו מוצרים חלופיים אך ההחלטה לגבי הזמנה או אי הזמנת מוצר חלופי תישאר בידי הלקוח בלבד.

ביטול כתוצאה מפגם או אי התאמה לפרטים המופיעים באתר
על הלקוח לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו. במידה שהלקוח קיבל את המוצר כשהוא פגום, או כאשר מפרט המוצר שונה מהמפרט שפורסם באתר, יוחלף המוצר במוצר אחר, באחריות ג’ולות ללא עלות .

החזרות
תתקבלנה אריזות סגורות בלבד ולא תתקבלנה החזרות חלקיות.

שירות לקוחות
כללי
לרשות הגולשים באתר והמזמינים באמצעותו, עומד מספר הטלפון של ג’ולות בו ניתן לקבל סיוע בנושאי השימוש באתר, בירורים, שאלות, אספקת מוצרים ותלונות.

פניות באמצעות האתר
בשעות שבהן הטלפון אינו פעיל ניתן לפנות למוקד באמצעות מילוי טופס פנייה באתר. הפניות המגיעות בדרך זו מטופלות בעדיפות גבוהה ביותר ע”י ג’ולות

פניות לג’ולות
פניות לג’ולות בנושאים שאינם נושאי שרות לקוחות ניתן, לשלוח בדואר אל:
ג’ולות מתנות לילדים בע”מ
ת.ד. 135
קיבוץ אור הנר 70790

שונות
ג’ולות שומרת על זכותה לשנות תקנון זה וכללי השתתפות אלו מזמן לזמן. רק הכללים שיפורסמו בתקנון האתר יחייבו את מבצעי הפעולות באתר.
במקרה של מחלוקת הנוגעת לרכישת מוצר ו/או שרות באתר, על כל הכרוך והנובע מכך, יהיה מקום השיפוט הבלעדי בבתי המשפט באר שבע בלבד.